Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2017

Καλή χρονιά!!!!


   Από μικρή ευχόμουν το 2016 να είναι η καλύτερη μου χρονιά κι αυτό γιατί πίστευα ότι το 16 είναι ο τυχερός μου αριθμός. Μπορεί να μην ήταν η καλύτερη μου χρονιά αλλά ποιος μπορεί να ξέρει αν αυτά τα άσχημα που μας συμβαίνουν αποδειχτούν αργότερα ότι τελικά ήταν για καλό;

   Ήταν μία γεμάτη χρονιά και από λύπες και από χαρές. Έφυγε, αφήνοντας μου μία γλυκιά γεύση γιατί την τελευταία του μέρα έμαθα κάτι πολύ πολύ ευχάριστο!

   Άνθρωποι ήρθαν, άνθρωποι έφυγαν, στιγμές χαρούμενες και στιγμές όχι και τόσο καλές, όμως για αυτό ζούμε... Η ζωή πρέπει να είναι γεμάτη σκαμπανεβάσματα για να έχει ενδιαφέρον!

Η καλύτερη ευχή που διάβασα αυτές τις μέρες στα κοινωνικά δίκτυα ήταν αυτή :

   "Δεν είναι αστείο το γεγονός ότι περιμένουμε να αλλάξει ο χρόνος και όταν το ρολόι πάει 12 ακριβώς, και τα κινητά, οι υπολογιστές και τα ημερολόγια γράφουν πια 01/01/.... και μια νέα χρονολογία, δεν έχει αλλάξει ουσιαστικά τίποτα;
Κι όμως, η στιγμή που αλλάζει η μέρα, εκείνη τη τόσο μικρή στιγμή, εκείνο το δευτερόλεπτο, τα μεσάνυχτα, για απειροελάχιστο χρόνο, δεν υπάρχει σήμερα... Υπάρχει χθες, αύριο, αλλά όχι σήμερα. 

   Κάθε χρόνο ξεκινάμε με φιλοδοξίες, γράφουμε στη τελευταία σελίδα από ένα μικρό μπλοκάκι 4-5 νέους στόχους, ετοιμάζουμε βαζάκια για να βάζουμε μέσα τις όμορφες στιγμές της νέας χρονιάς, ετοιμάζουμε φαγητά, η μουσική παίζει και όλα φαίνεται να είναι λίγο καλύτερα. Νιώθουμε εμείς οι άνθρωποι πως θα ''ξαναγενννηθούμε'', πως θα ξεκινήσουμε για άλλη μια φορά από το 0 και θα διορθώσουμε μερικά λάθη. 

   Μια βδομάδα αργότερα, δυστυχώς τα έχουμε ξεχάσει όλα. Η ρουτίνα συνεχίζεται, τα προβλήματα το ίδιο. Και ενώ είχες πει πως θα αλλάξεις μένεις ο ίδιος!
Συμβουλή: Αν πραγματικά θες να αλλάξεις, μη περιμένεις τη πρωτοχρονιά, και αν θέλεις να το κάνεις τη πρωτοχρονιά, έτσι γιατί πιστεύεις σε αυτά, μην το ξεχάσεις λίγες μέρες μετά..."

 - κείμενο από την NinalmLuftschloss
(στην οποία έχουμε κάνει αφιέρωμα λίγο παλαιότερα εδώ : Διαβάστε το αφιέρωμα)

Οι δικές μου ευχές για το 2017, θα είναι λίγο διαφορετικές φέτος....

   Έχω παρατηρήσει ότι σχεδόν όλοι γύρω μου ασχολούνται περισσότερο με το να ανακαλύψουν τι λάθη κάνουν οι άλλοι παρά τι λάθη κάνουν εκείνοι. Αυτό ισχύει σε όλους τους τομείς της ζωής.. Στη δουλειά, στο σχολείο, στις παρέες, στις σχέσεις, παντού!

   Αυτό που εύχομαι λοιπόν, για αυτή την χρονιά είναι να σταματήσουμε να κοιτάζουμε πόσο μεγάλη είναι η καμπούρα του διπλανού μας και να ασχοληθούμε λίγο με την δική μας. Όπως είπε και ο Γκάντι,  "ΠΡΕΠΕΙ ΕΣΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ"


Εσύ τολμάς να γίνεις η αλλαγή που θέλεις να δεις; Εγώ πάντως υπόσχομαι στον εαυτό μου αυτή τη χρονιά να προσπαθήσω!

   Επίσης, κάτι άλλο που παρατήρησα αυτή τη χρονιά, στον κόσμο γύρω μου είναι ότι είμαστε όλοι εγωιστές!
Λέμε συνεχώς "Δεν θα πάρω τηλέφωνο, ας με πάρει ο άλλος", "Δεν θα πάω εγώ, ας έρθει εκείνη", "Δεν θα πάρω δώρο, εμένα δεν μου πήρε", "Δεν θα ευχηθώ χρόνια πολλά, εμένα δεν μου ευχήθηκε".
Βρε παιδιά... Σταματήστε να κάνετε κάτι μόνο και μόνο επειδή περιμένετε κάποιο αντάλλαγμα για αυτό!

   Κάνε κάτι μόνο γιατί το αισθάνεσαι, μόνο γιατί ξέρεις ότι ο άλλος άνθρωπος το χρειάζεται, ότι θα χαρεί με αυτό. Όχι από υποχρέωση. Όταν λες έναν καλό λόγο, όταν κάνεις ένα δώρο η καλύτερη ανταμοιβή είναι η χαρά που δίνεις στο άλλο άτομο που αγαπάς ή νοιάζεσαι και όχι το δώρο ή το αντάλλαγμα που περιμένεις να σου επιστρέψει....

   Αυτή τη χρονιά ας υποσχεθούμε στους εαυτούς μας ότι θα είμαστε πιο κοντά ο ένας στον άλλο ως φίλοι, ως συγγενείς, ως αγαπημένοι, ως άνθρωποι γιατί ο κόσμος μας, έχει αποδείξει ότι η ανθρωπότητα μόνο ενωμένη μπορεί να πάει μπροστά...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.... Ευτυχισμένο το 2017 και πάνω απ'όλα υγεία!!!!


Υ.Γ Απόλαυσε τα μικρά πράγματα της ζωής, γιατί μία μέρα θα κοιτάξεις πίσω και θα αντιληφθείς ότι τελικά αυτά ήταν τα μεγάλα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου