Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016

Η εμπειρία της Ειρήνη στο W

«Δεν θυμάμαι από πότε ξεκίνησα να γράφω.

Θυμάμαι όμως τις πρώτες μου ιστορίες, μικρές, με λάθη, αφημένες στη μέση γιατί δεν μου ερχόταν καμία καλή ιδέα, ωστόσο πάντα εκεί και πάντα γραμμένες σε ένα από τα εκατοντάδες σημειωματάρια που έχουν γεμίσει τον χώρο μου. Γνώρισα το site περίπου ένα χρόνο πριν, μέσω μιας πολύ καλής φίλης (Έρση, αν το διαβάζεις σε ευχαριστώ!!) και αποφάσισα να γραφτώ, τουλάχιστον για να βρίσκω διάφορες ιστορίες να διαβάζω, για τις φορές εκείνες που μου είχαν τελειώσει τα αδιάβαστα βιβλία.


Έχω βρει πολλά αξιόλογα έργα στο site, στα ελληνικά και τα αγγλικά (εξεπλάγην ευχάριστα με ένα πολύ καλό fanfiction βασισμένο σε μια ταινία, που δεν θα κατονομάσω, για ευνόητους λόγους). Μου άρεσε το γεγονός ότι υπάρχουν τόσοι άνθρωποι που ασχολούνται στις μέρες μας με τη συγγραφή, έναν τρόπο έκφρασης που εμένα με κάνει να νιώθω όμορφα. Δεν το περίμενα, στην εποχή που ζούμε. Δεν μπορώ να θυμηθώ ποια ιστορία διάβασα πρώτη, από πού ξεκίνησα να «κολλάω» στον κόσμο του Wattpad.

Τολμώ να πω πως ο λόγος για τον οποίο γράφτηκα, ήταν για να δω αν κάτι από αυτά που είχα στο μυαλό μου άρεσαν και στους άλλους. Η πρώτη μου ιστορία ήταν στα αγγλικά ( που είναι αφημένη στη μέση μιας και έτυχε να ασχοληθώ περισσότερο με άλλες στη πορεία) και δεν γνώρισε μεγάλη επιτυχία, αλλά δεν με πειράζει. Θυμάμαι όμως το πρώτο αστεράκι που έγινε κίτρινο και θυμάμαι και την αντίδρασή μου. Πραγματικά υπήρχε κάποιος εκεί έξω που του άρεσε αυτό το κείμενο που είχε βγει από μέσα μου! Δεν είχε σημασία που οι προβολές παρέμειναν χαμηλά, υπήρχαν εκεί έξω εκείνοι που είχαν ψηφίσει, που είχαν μπει στον κόπο να διαβάσουν κάτι δικό μου.

Αργότερα αποφάσισα πως θα ήταν επίσης καλό να ανεβάσω κάτι στα ελληνικά, μιας και εκφράζομαι έτσι– σαφέστατα – πιο εύκολα. Ξεκίνησα μια ρομαντική, βασισμένη σε πραγματικά γεγονότα, έπειτα μια συλλογή με τρομαχτικές ιστορίες, μια ιστορία φαντασίας, μια με κοινωνικό κυρίως περιεχόμενο. Στεναχωριέμαι και, πραγματικά νιώθω άσχημα που το λέω, νιώθω σαν μικρό παιδί που παραπονιέται, για το γεγονός ότι οι ιστορίες μου δεν έχουν πολλές προβολές και τα σχετικά, - εντάξει, πέρα από μία που τολμώ να πω εξεπλάγην και πέταγα από τη χαρά μου όσο έβλεπα τις προβολές να ανεβαίνουν - μα δεν θα αφήσω αυτό το γεγονός να με σταματήσει.


Δεν τρέφω ψευδαισθήσεις, ότι το γράψιμό μου είναι υπέροχο, με συνοχή και οι ιστορίες μου πολλά υποσχόμενες, απλώς μου αρέσει να δίνω ευκαιρίες και κυρίως να γράφω, να γράφω και, όπου με βγάλει. Και αυτό θα συνεχίσω να κάνω».

Ευχαριστώ την Ειρήνη που μοιράστηκε την εμπειρία της από το W μαζί μου και τις εύχομαι πολλές ακόμη επιτυχίες σε ότι κι αν κάνει!!!


Η Ειρήνη είναι η συγγραφέας της ιστορίας Midnight καθώς και της συνέχειας της Fangs!


Βρείτε την Ειρήνη και τις ιστορίες της εδώ!

Αν θέλετε κι εσείς να μας πείτε την ιστορία για το πως γνωρίσατε το Wattpad στείλτε μ μήνυμα ή αφήστε ένα σχόλιο εδώ...

(Σημείωση : Αυτό το άρθρο δημοσιεύθηκε πρώτη φορά  στο blog των θεματοφυλάκων, όπου συμμετείχα πριν φτιάξω το δικό μου...)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου