Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016

1Q84 - Χαρούκι Μουρακάμι


Αυτό το βιβλίο το προσπερνούσα συχνά στα ράφια των βιβλιοπωλείων που επισκεπτόμουν...
Ποτέ όμως δεν σκέφτηκα να το αγοράσω για να το διαβάσω...

Αφορμή να το αγοράσω τελικά στάθηκε η συμμετοχή μου στο SomuchChristmas από την σελίδα So little sleep So much reading που σας έχω αναφέρει σε προηγούμενο άρθρο...

Το ζευγάρι μου, στο οποίο έπρεπε να στείλω ένα βιβλίο ως Χριστουγεννιάτικο δώρο είχε αυτό το βιβλίο στην λίστα του και έτσι το διάλεξα.

Πριν το στείλω, το ξεφύλλισα και διάβασα το οπισθόφυλλο και μερικά αποσπάσματα... Μου κίνησε το ενδιαφέρον και έτσι το αγόρασα ξανά. Αυτή την φορά για εμένα...


Η ιστορία ακολουθεί δύο τελείως αγνώστους και άσχετους μεταξύ τους ανθρώπους τον Τένγκο και την Αόκι. Δύο ιδανικοί εραστές ψάχνουν ο ένας τον άλλον χωρίς να ούτε οι ίδιοι να το συνειδητοποιούν. Σε ένα κόσμο που αλλάζει, σε ένα χρόνο ρευστό τους οδηγεί η αγωνία και η μανία της συνάντησης.
Ο Τένγκο είναι μαθηματικός και επίδοξος συγγραφέας που ονειρεύεται να γράψει το καλύτερο του
μυθιστόρημα.
Η Αομάμε είναι γυμνάστρια και μυστική δολοφόνος για άντρες που κακοποιούν τις γυναίκες τους.

Παρακολουθούμε παράλληλα τις ζωές των δύο πρωταγωνιστών καθώς ο μεν Τένγκο συναντά ένα περίεργο κορίτσι που κρατά στα χέρια της ένα μυστικό, μία χρυσαλλίδα του αέρα γεμάτη με μικρά ανθρωπάκια και την δε Αομάμε καθώς αντιλαμβάνεται ότι ο κόσμος στον οποίο ζει έχει αλλάξει. Αντί για το έτος 1984 όπου εξελίσσεται η ιστορία εκείνη πιστεύει ότι βρίσκεται σε ένα παράλληλο σύμπαν με δύο φεγγάρια, το οποίο ονομάζει 1Q84.

Συχνά αναρωτιόμουν τι μπορεί να σημαίνει ο τίτλος αλλά διαβάζοντας το βιβλίο η απορία μου λύθηκε σχεδόν αμέσως! Μου άρεσε ο τρόπος που παρουσιάζονται τα γεγονότα, μου άρεσε που μπορούσα να αντιληφθώ τα συναισθήματα και τις έγνοιες των πρωταγωνιστών. Αλλά κυρίως μου άρεσε που ένα ρομαντικό παραμύθι μπερδεύεται αριστοτεχνικά με μυστικές αδελφότητες, αδίστακτους δολοφόνους, στοιχεία φαντασίας, αθωότητα και μυστήριο.

Σίγουρα θα αναζητήσω και τα υπόλοιπα δύο βιβλία της σειράς για να προσθέσω στην βιβλιοθήκη μου αλλά όταν μου δοθεί η ευκαιρία θα προσπαθήσω να διαβάσω κι άλλα βιβλία του κ. Μουρακάμι.

Επίσης, πρέπει να πω ότι λάτρεψα το ελληνικό εξώφυλλο πολύ περισσότερο από όσα ξένα έχω δει!!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου