Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2015

Καλώς ήρθατε!





Είμαι η Aμαρυλλίς, Μαριλού, Αμαρ, Mary Lou Soyer (όνομα στο Wattpad) έχω ακούσει τόσες παραλλαγές για το όνομα μου, οπότε όπως και να με φωνάξετε θα απαντήσω...

Τι είναι εδώ;

Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε...



Εδώ και λίγο καιρό(από τότε που ανακάλυψα το Wattpad, λίγους μήνες δηλαδή) έχω γνωρίσει πολλούς αξιόλογους ανθρώπους που έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα με εμένα. Κάτι που χωρίς την χρήση αυτού του χιλιο-βρισμένου από πολλούς, διαβολικό κατασκεύασμα που ονομάζεται ίντερνετ δεν θα κατάφερνα.

Είμαι ευγνώμων για όλα όσα μου έχουν προσφέρει οι ομάδες στις οποίες επέλεξα να γίνω μέλος και να βοηθήσω. Είτε ως απλό μέλος  στα περισσότερα είτε ως διαχειρίστρια (moonlight tales & θεματοφύλακες βιβλίων) τα οφέλη που αποκόμισα ήταν πολλά. Ο ακανόνιστος χρόνος όμως που μπορώ να διαθέσω και το ανήσυχο πνεύμα μου, με έκαναν να θέλω να δημιουργήσω τελικά κάτι δικό μου. Κάτι που θα μπορώ να κατευθύνω και να διευρύνω όπως και όσο θέλω εγώ.


Σε αυτό το blog λοιπόν, θα κάνω μία προσπάθεια να χωρέσω όλα όσα με ενδιαφέρουν... Τα θέματα μου θα είναι σχετικά με βιβλία, ταινίες, μουσική, διαγωνισμούς, συγγραφικά άρθρα, το Wattpad (όπου είμαι Ambassador πια και μπορείτε να με ρωτάτε ότι θέλετε για αυτό) και άλλα πράγματα που ίσως να ενδιαφέρουν και εσάς!

Το blog αρχικά θα αλλάζει γρήγορα, από μέρα σε μέρα ή ακόμη και από ώρα σε ώρα μέχρι να διαμορφωθεί και να βρω ποιο είναι το στυλ εκείνο που του ταιριάζει...


Αυτή είναι η πρώτη μου προσπάθεια για κάτι τέτοιο για αυτό να είστε επιεικής μαζί μου!

Σίγουρα χρειάζομαι τα σχόλια σας σχετικά με το blog, τα άρθρα, κάτι που θα θέλατε ίσως να δείτε εδώ, συμβουλές ή νέες ιδέες, όλα ευπρόσδεκτα!!!


Ελπίζω να βρείτε το blog μου διασκεδαστικό και ενδιαφέρον...


Enjoy!

11 σχόλια:

  1. Καλή αρχή, ανυπομονώ για τις μέλλουσες αναρτήσεις!:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή