Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016

Η εμπειρία της Αριάδνης στο W

Διαβάστε πώς η Αριάδνη (darkside_cookies)έμαθε για το Wattpad και πώς επηρέασε την καθημερινότητα της...

Η Αριάδνη είναι η συγγραφέας πολλών γνωστών μας ιστοριών όπως το "A deal with the devil" και το "Secret Identity".




Γνώρισα τον διαδικτυακό κόσμο του Wattpad πριν από ενάμιση χρόνο περίπου χάρη στην υπερβολικά ενθουσιώδη ξαδέρφη μου. Όταν η ένοχος (ένοχος επειδή προφανώς και αυτό το site μελλοντικά θα αποτελούσε την αιτία της κατεστραμένης κοινωνικής ζωής μου) ήρθε στο σπίτι με το γνωστό quote που θα μείνει γραμμένο στην ιστορία: "Έχεις ακούσει για εκείνο το site;"

Ήταν η περίοδος που μόλις είχα αρχίσει να γράφω, οπότε δεν δυσκολεύτηκε ιδιαίτερα να με πείσει να ρίξω μια ματιά. Από τη στιγμή που δημιούργησα προφίλ - αθώα και άγουρη ακόμα θεωρώντας πως το πρώτο κεφάλαιο που θα ανέβαζα θα γινόταν ως δια μαγείας best seller- μέχρι και τώρα - ενάμιση χρόνο αργότερα, ρεζιλεύοντας τον εαυτό μου σε καθημερινή βάση σε αυτό το site- θα μπορούσα να πω (χωρίς υπερβολές και υπεκφυγές) πως μου άλλαξε κατά κάποιο τρόπο την καθημερινότητα. 

Ήταν μια ευκαιρία που μου δόθηκε απλόχερα (επειδή το Ίντερνετ είναι ένας μαγικός κόσμος): να αναπτύξω το γράψιμο μου, να ανεβάσω ιστορίες, να γνωρίσω ανθρώπους με κοινά ενδιαφέροντα. Το γράψιμο είναι ένα κομμάτι - σημαντικό προφανώς επειδή αυτός είναι και ο σκοπός του όλου εγχειρήματος και σίγουρα με βοήθησε να αναπτύξω όποιο ταλέντο διέθετα- αυτό όμως που λατρεύω στον συγκεκριμένο ιστότοπο (χρήση ελληνικής λέξης για να κάνουμε περήφανο και το Μπαμπινιώτη) είναι οι δυνατότητες που προσφέρει από πλευρά επαφής με άλλους συγγραφείς.

 Μέσα σε αυτούς τους μήνες, έχω γνωρίσει άτομα που έχουν ενταχθεί οριστικά στην καθημερινότητα μου και πλέον δεν πρόκειται να ξεφορτωθώ επ' ουδενί, έχω αποκτήσει γνωστούς με τους οποίους μοιραζόμαστε παρόμοιες ασχολίες. Πλέον, για μένα είναι ένας τόπος διαφυγής οπού μπορώ να είμαι όσο παράξενη θέλω και παράλληλα να ασχολούμαι με αυτό που με κάνει χαρούμενη: το γράψιμο!


Ευχαριστώ την Αριάδνη που μοιράστηκε την εμπειρία της από το W μαζί μας και τις εύχομαι πολλές ακόμη επιτυχίες!!!

Βρείτε την Αριάδνη και τις ιστορίες της εδώ!


(Το άρθρο αυτό, δημοσιεύθηκε πρώτη φορά στο blog των θεματοφυλάκων σχετικά με το Wattpad στο οποίο συμμετείχα μέχρι πριν λίγο καιρό)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου