Κυριακή 10 Απριλίου 2016

Η εμπειρία της Έρσης στο W!

Το συγκροτημένο ταξίδι μου στο wattpad ξεκίνησε ένα περίπου χρόνο πριν, και το ανακάλυψα εντελώς τυχαία. Η ιστοσελίδα απλώς πετάχτηκε κάποια στιγμή μπροστά μου ενώ σέρφαρα στο twitter, και λόγω της αγάπης μου για τη(ν) *ερασιτεχνική* γραφή δε μπόρεσα να αντισταθώ στον πειρασμό!

Τους πρώτους μήνες ήμουν βέβαιη πως δεν υπήρχε ελληνικό κοινό που να γράφει ή να διαβάζει ιστορίες μέσω του ιστότοπου, οπότε κι εγώ διάβαζα αρχικά ιστορίες γραμμένες στα αγγλικά (υπάρχουν μερικές πραγματικά αξιόλογες έχω να ομολογήσω!).


Θαυμάζοντας τα έργα συναδέλφων ερασιτεχνών, αποφάνθηκα να επιχειρήσω κι εγώ να γράψω την πρώτη μου ιστορία. Την ξεκίνησα λοιπόν στα αγγλικά, και, όπως το περίμενα, δεν είχε ιδιαίτερη απήχηση, αλλά έλαβε μερικές πολύ βοηθητικές και χρήσιμες κριτικές μέσω των σχολίων.

Σιγά σιγά ανακάλυψα την ελληνική κοινότητα, ανάμεσα στην οποία ξεχωρίζουν αν όχι πολυάριθμα τουλάχιστον ορισμένα ιδιαίτερα ταλαντούχα μέλη, των οποίων τις ιστορίες παρακολουθώ εκουσίως με μεγάλο ενδιαφέρον


Αυτά ήταν που με ενθάρρυναν να ξεκινήσω και τις δικές μου ελληνικής γλώσσας ιστορίες· μια χιουμοριστική απεικόνιση της καθημερινής μου πραγματικότητας («Μέσα στο Κλουβί»), ενώ αργότερα, πολύ πιο σοβαρά μια συλλογή αστυνομικών διηγημάτων («Ποτέ για Πάντα»), και μια περιπέτεια φαντασίας («Η Εποχή του Κυνηγιού»). Κυρίως η τελευταία ελκύει το κοινό, πράγμα που δε θα μπορούσε να με χαροποιεί περισσότερο!

Μέσω οργανωμένων λεσχών ανάγνωσης έργων της ελληνικής κοινότητας του συγκεκριμένου ιστότοπου, ανακάλυψα ακόμη περισσότερες αξιόλογες ιστορίες που αξίζουν αναγνώριση, τις περισσότερες από τις οποίες ακόμη παρακολουθώ.


Σε γενικές γραμμές το wattpad είναι ένας ιστότοπος κατάλληλος όχι μόνο για ανάγνωση και εξάσκηση της γραφής αλλά και προώθηση, με πολλές δυνατότητες και πρωτοποριακές ιδέες (όπως ελευθερία λόγου και αποφυγή της λογοκρισίας), αν εξαιρέσουμε μόνο αυτές τις άκρως εκνευριστικές μέρες κάθε μήνα που λόγω των επικείμενων αλλαγών μας βγάζει την πίστη.

Μπορείτε να βρείτε την Έρση και τις ιστορίες της ΕΔΩ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου