Τρίτη 16 Αυγούστου 2016

Me Before You(Πριν έρθεις εσύ)


Δεν έχω διαβάσει το βιβλίο... Όμως η ταινία που μόλις είδα ήταν τόσο συγκινητική που αυτή είναι η πρώτη φορά που ΔΕΝ θέλω να διαβάσω το βιβλίο!

   Πιθανότατα θα αλλάξω γνώμη σε λίγο καιρό αλλά προς το παρόν, το μόνο που θέλω είναι να μην ξαναδώ ή ξανακούσω για αυτή την ιστορία γιατί θα με πιάσουν τα κλάματα...

   Είναι μία από τις πιο συγκινητικές ταινίες που έχω δει ποτέ! Ας μιλήσουμε για αυτή...



  Καταρχήν πρέπει να σας πω ότι βλέποντας τόσες μέρες τις διαφημίσεις γύρω μου, οι πρωταγωνιστές μου θύμιζαν έντονα κάτι αλλά δεν μπορούσα με τίποτα να εντοπίσω από που τους ξέρω... Οι απορίες μου φυσικά λύθηκαν μόλις είδα τα ονόματα...


  Η Λουίζα Κλάρκ είναι η καταπληκτική, πανέμορφη Εμίλια Κλαρκ που ενσαρκώνει την αγαπημένη μου Νταϊνέρις στο Game of Thrones. Και ο Γουίλ, είναι ο Σαμ Κλάφλιν που είχε παίξει εκείνον τον ωραίο στους Αγώνες Πείνας, τον Φίνικ.  Τρομεροί ηθοποιοί και πολλά υποσχόμενοι για το μέλλον!

   Αλλά ας επιστρέψουμε στην ταινία...
Η ιστορία ακολουθεί την Λουίζα (Λου) Κλάρκ, όπου μετά την απόλυση της από το καφέ που δούλευε αναζητά δουλειά, την οποία έχει πολύ ανάγκη για να βοηθά την οικογένεια της. Έτσι, εμφανίζεται μπροστά της μία δουλειά όπου δεν ζητά πολλά προσόντα και προς μεγάλη της χαρά την προσλαμβάνουν αμέσως. Η δουλειά έχει να κάνει με την φροντίδα ενός ανάπηρου ατόμου αλλά όταν φτάνει εκεί, αντικρίζει κάτι εντελώς διαφορετικό από αυτό που περίμενε. Αντί για κάποιον ηλικιωμένο, οι υπηρεσίες φροντίδας της είναι για έναν όμορφο, δύστροπο τριαντάρη ο οποίος καθηλώθηκε στο καροτσάκι μετά από ένα ατύχημα. Όταν μαθαίνει ότι ο Γουίλ έχει ζητήσει να πεθάνει ψάχνει να βρει τρόπους να του θυμίσει τα ωραία πράγματα που υπάρχουν ακόμη στη ζωή και προσπαθεί να του αλλάξει γνώμη.


   Δεν θα σας πω τι γίνεται στο τέλος αλλά σίγουρα εγώ δεν το περίμενα... Ήθελα τόσο πολύ να γίνει το αντίθετο από αυτό που έγινε!!! 

   Αλλά θα σας πω την απόψη μου για το θέμα που θίγει η ταινία...Φυσικά καταλαβαίνω την θέση του και τους λόγους που ο Γουίλ ήθελε να πεθάνει αλλά όταν η ζωή σου δίνει μία δεύτερη ευκαιρία, δίπλα σε μία τόσο όμορφη και παιχνιδιάρα γυναίκα και μάλιστα είσαι αρκετά πλούσιος ώστε στην κυριολεξία να μην χρειάζεται να κουνήσεις ούτε το μικρό σου δαχτυλάκι είναι κρίμα να θέλεις να την πετάξεις!

   Αυτό που δεν κατάλαβα και αν κάποιος/α έχει διαβάσει το βιβλίο θα ήθελα να με διαφωτίσει, είναι η Λου αγάπησε στα αλήθεια τον Γουίλ ή απλά δεν ήθελε να τον αφήσει να πεθάνει;;;

  Άλλος ένας λόγος που λάτρεψα την πρωταγωνίστρια είναι τα ρούχα της!
Ήταν όλα καταπληκτικά! Είναι πολύ σημαντικό να μπορεί ο καθένας μας να εκφράζεται με το ντύσιμο του και να φοράει ότι θέλει χωρίς να φοβάται τι θα πουν οι γύρω του!
Τα φορέματα, τα χρώματα, οι συνδιασμοί! Και τα παπούτσια.. πραγματικά απορώ, που βρήκε όλα αυτά τα παπούτσια;; Εγώ δεν θα φορούσα ποτέ τόσο φανταχτερά παπούτσια αλλά σε συνδιασμό με όλα όλο το υπόλοιπο στυλ και την προσωπικότητα του τρελοκομείου Λου ήταν όλα τέλεια!

Δεν συμφωνείτε;


   Κλείνοντας, αυτό το διαφορετικό άρθρο για την σημερινή ταινία θα ήθελα να αναφερθώ στην βασική ιδέα πίσω από αυτή την ταινία που συνοψίζεται άψογα σε αυτή την φράση :

"Έχεις μονάχα ΜΙΑ ζωή. Είναι καθήκον σου να τη Ζήσεις όσο πιο Γεμάτα μπορείς! Μην συμβιβάζεσαι! Πίεσε τα όρια σου και Ζήσε, κάνοντας τα όνειρα Πραγματικότητα!"


Δείτε το τρέιλερ : 






2 σχόλια:

  1. Έχω κι εγώ ένα αφιέρωμα στο blog μου γι αυτή την ταινία η οποία ομολογουμένως μου άρεσε πολύ , αλλά και εγώ όπως κι εσύ θα προτιμούσα ένα διαφορετικό τέλος. Δεν έχω διαβάσει το βιβλίο , αλλά με βάση αυτό που είδα στην ταινία και αυτό που μου πέρασε κατάλαβα πως η Λου είχε αγαπήσει πραγματικά τον Γουίλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εκείνος την αγάπησε πιστεύω και για αυτό θεώρησε ότι δεν ήταν σωστό να της στερήσει τις χαρές της ζωής, αναγκάζοντας τη να τον φροντίζει για πάντα...

      Διαγραφή