Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2016

Συνέντευξη με την Stefi15

Ελάτε να γνωρίσουμε μαζί την συγγραφέα των ιστοριών "Ένα μπουκέτο Αμαρυλλίς και Αστερ", "The Witch" και άλλων. μπορείτε να διαβάσετε το σχετικό αφιέρωμα εδώ!


Πες μας λίγα λόγια για σένα.
   Ονομάζομαι Στεφανία και είμαι δεκαέξι χρονών. Από μικρή άρχισα να ασχολούμαι με την Τέχνη και λάτρευα να δημιουργώ και να πλάθω ιστορίες με την φαντασία μου. Ήμουν ονειροπόλα και ακόμα πιστεύω πως είμαι, το να πλέω στις θάλασσες της φαντασίας μου είναι κάτι που δεν μπορώ να αποφύγω. Μερικές φορές αυτός ο κόσμος είναι πολύ αληθινός και πρέπει να βρίσκεις τρόπους να ξεφεύγεις.

   Η δημιουργική γραφή και ο χορός αποτελούν τις πύλες εξόδου που δημιουργώ η ίδια για να φύγω έστω και για λίγο από την πραγματικότητα. Επιπλέον, τρέφω μία ιδιαίτερη αγάπη για την ανάγνωση βιβλίων εφόσον χάνομαι σε πολλούς και διάφορους κόσμους άλλων ανθρώπων -το διάβασμα με βοήθησε αρκετά και με την εξέλιξη μου στο γράψιμο-. Δεν είμαι ρεαλίστρια, προτιμώ να έχω μία σφαιρική άποψη για τον κόσμο και τείνω να αμφισβητώ πολλά πράγματα. Είμαι βέβαια η κοπέλα που θα υπερασπιστεί το δικαίωμα κάθε ανθρώπου καθώς πιστεύω στο δίκαιο.

Πώς ανακάλυψες το Wattpad; Και γιατί επέλεξες να δημοσιεύσεις τις ιστορίες σου εκεί;
   Το Wattpad μου το σύστηνε μια φίλη μου τρία χρόνια πριν. Στην αρχή ενθουσιάστηκα με το υλικό των 'άγνωστων' συγγραφέων και ήθελα και εγώ να δημοσιεύσω δικές μου ιστορίες, πίστευα πως είχα κάτι να πω. Όταν μία συγκεκριμένη πλοκή είχα διαμορφωθεί μέσα στο μυαλό μου αποφάσισα να κάνω την πρώτη μου απόπειρα.

Τι σου αρέσει περισσότερο στο Wattpad και τι λιγότερο;
   Περισσότερο μου αρέσει το μεράκι των ανθρώπων που γράφουν ιστορίες. Οι περισσότεροι δεν είναι αναγνωρισμένοι ακόμα και παρ' όλα αυτά βάζουν την ίδια τους την ψυχή μέσα στις ιστορίες που γράφουν. Ακόμα καλύτερο είναι ο τρόπος που όλοι η κοινότητα μοιράζεται σκέψεις, ιδέες, φόβους μέσα από τις ιστορίες αυτές. Δεν μου αρέσει βέβαια το γεγονός ότι το Wattpad μετά από τόσο πολύ καιρό έχει αποκτήσει μεγάλο αριθμό κλισέ ρομαντικών ιστοριών θεμελιωμένες από στερεότυπα.

Ποιο βιβλίο και ποια ιστορία του Wattpad διαβάζεις τώρα;
   Την συγκεκριμένη χρονική περίοδο είμαι πιεσμένη με τα μαθήματα μου όμως έχω βρει την ευκαιρία να διαβάσω για άλλη μια φορά μία ιστορία που λέγεται Butterfly Effect και θίγει το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού και των αυτοκτονικών τάσεων των εφήβων. Είναι η  ιστορία μίας κοπέλας που που αφού έχει αυτοκτονήσει ταξιδεύει στο παρόν, στο παρελθόν και στο μέλλον που σχετίζεται με την μοιραία της απόφαση. Φανταστική ιστορία με σημαντικά μηνύματα.

Από πού πηγάζει η έμπνευση σου για  την ιστορία «Ένα μπουκέτο Αμαρυλλίς & Αστέρ»;
   Από καιρό είχα παρατηρήσει την έλλειψη ολοκληρωμένων ιστοριών με Λ.Ο.Α.Τ πρωταγωνιστές/στριες στο ελληνικό Wattpad. Αποφάσισα να πάρω την κατάσταση στα χέρια μου και να γράψω μια ιστορία για να συμβάλω και εγώ στην καταπολέμηση της άγνοιας αλλά και να μοιραστώ μία ακόμα ιστορία. 

   Πέρυσι το Πάσχα λοιπόν, η ιδέα για μια κοπέλα που έβρισκε τα πάντα όμορφα και για μια κοπέλα που έβρισκε την ασχήμια σε κάθε τι ξεπήδησε από το μυαλό μου και προσγειώθηκε πάνω στο χαρτί πριν καταλάβω πως και πότε. Στην συνέχεια η ιστορία πήρε μία ολοκληρωμένη μορφή μετά από κάποια μικρή έρευνα.


Τα ονόματα των πρωταγωνιστριών είναι ασυνήθιστα. Γιατί τα επέλεξες;
   Γενικά μου αρέσουν τα ονόματα που είναι ιδιαίτερα, παράξενα ίσως. Όταν λοιπόν βρισκόμουν στο εξοχικό μου στο  και προσπαθούσα να βρω ονόματα για τους χαρακτήρες το βλέμμα μου έπεσε πάνω σε ένα βάζο με λουλούδια που είχε μαζέψει την ίδια μέρα η γιαγιά μου. Θεωρώντας το μία καλή και ασυνήθιστη ιδέα ονόμασα τους χαρακτήρες μου σύμφωνα με τις σημασίες δύο λουλουδιών. 

   Το άγριο είδος του λουλουδιού Άστερ είναι μωβ και αντιπροσωπεύει την υπομονή και την κομψότητα, δύο αρετές της Άστερ ως παιδί πριν πεθάνει η μάνα της. Μετά από την απώλεια της αυτές οι αρετές εξαφανίστηκαν εντελώς απο τον χαρακτήρα της όμως κράτησε την ομορφιά του άγριου, ελεύθερου λουλουδιού.  

   Το κόκκινο μεγάλο λουλούδι Αμαρυλλίς αντιπροσωπεύει -χάρις στο μέγεθός του- την υπερηφάνεια, κάτι που έχει η Αμαρυλλίς για την πατρίδα της και για τα κατορθώματα της. Επίσης αποτελεί το όνομα μίας δυνατής με αυτοπεποίθηση κοπέλας από την Βικτωριανή εποχή. Τέλος, συμβολίζει και κάτι ακόμα όμως δεν θα το πω γιατί τότε θα χαλάσω το τέλος της ιστορίας!

Τα δύο κορίτσια είναι εντελώς διαφορετικά και από άποψη εμφάνισης αλλά και χαρακτήρα. Εσύ με ποια από τις δύο μοιάζεις περισσότερο σαν χαρακτήρας;
Νομίζω ότι μοιάζω περισσότερο με την Αμαρυλλίς σαν χαρακτήρας ακόμη και αν έχω την επαναστατική φύση της Άστερ και τις τάσεις της να προκαλεί . Βρίσκω πολλά πράγματα όμορφα, ακόμα και την ίδια την ασχήμια (όπως αναφέρεται και στο βιβλίο). Πολλές φορές τοπία που τα βλέπω πολύ συχνά μπορεί να με κάνουν να σταματήσω και να τα κοιτάξω επίμονα για πολύ ώρα θαμπωμένη από την ομορφιά τους. Όπως και η Αμαρυλλίς  είμαι ευγνώμων που είμαι ζωντανή την συγκεκριμένη στιγμή για να το βλέπω αυτό

 
Έχεις γράψει όλη την ιστορία ή ανεβάζεις κάθε κεφάλαιο αμέσως μόλις το γράψεις;
   Έχω προετοιμάσει την δομή της ιστορίας, ξέρω ακριβώς τι θα γίνει σε κάθε κεφάλαιο όμως δεν τα έχω γράψει όλα.

Γνωρίζεις το τέλος της ιστορίας; Σε πόσο καιρό να αναμένουμε τους τίτλους τέλους;
   Το τέλος της ιστορίας, το οποίο ομολογώ να πω δεν περιμένει κανείς την τροπή που θα πάρει, το γνωρίζω και έχω στο μυαλό μου και πως ακριβώς θα το γράψω. Βρισκόμαστε ακόμα στην μέση της ιστορίας και ευελπιστώ να τελειώσει λίγο μετά τα Χριστούγεννα.

Στο προφίλ σου έχεις 7 ακόμη ιστορίες. Μίλησε μας για αυτές.
Το Ένα Μπουκέτο Αμαρυλλίς Και Άστερ είναι η πρώτη μου απόπειρα να γράψω εφηβική φαντασία. Οι υπόλοιπες μου ιστορίες ανήκουν στις κατηγορίες φαντασίας ή επιστημονικής φαντασίας. Γενικά, μου προκαλούν δέος όλες οι ιστορίες για μαγεία, για παράλληλα σύμπαντα και ξένους μαγικούς κόσμους (λογικό, εφόσον είμαι φαν του Harry Potter). 

 
 Η πρώτη μου ιστορία που εξελίχθηκε σε τριλογία (The Witch) είχε ως επίκεντρο τα μυστικά ενός μαγικού κόσμου που κρύβονται στο βαθύ σκοτάδι. Σε εκείνη την ιστορία αναφέρεται πως δεν έχει σημασία αν ο άνθρωπος έχει μαγεία γιατί τρέφει ακόμα ζήλια, φθόνο και κακία μέσα του. Είναι μια ιστορία για τις αξίες που πρέπει να πολεμήσει η πρωταγωνίστρια για την εξέλιξη της ως σωτήρας.

Έχεις γράψει ή σκοπεύεις να γράψεις κάποια καινούργια ιστορία; Αν ναι με τι θέμα;
   Μόλις τελειώσω να γράφω την συγκεκριμένη ιστορία θα γυρίσω πίσω στην κατηγορία της φαντασίας. Έχω ετοιμάσει ήδη μία πλοκή για μια καινούρια ιστορία της συγκεκριμένης κατηγορίας που ονομάζεται Τα Χρονικά της Έμπερ: Το τραγούδι Του Φοίνικα και είναι για μια κοπέλα με 'φλόγα στην καρδιά και σπίθες μεσ' τα μάτια' όπως θα αναφέρεται και στο βιβλίο.

Σκοπεύεις να κυνηγήσεις τον δρόμο της έκδοσης για κάποια από τις ολοκληρωμένες ιστορίες σου;
   Ναι, το όνειρο μου είναι να γίνω συγγραφέας. Δεν είναι βέβαια ο μόνος μου στόχος καθώς δεν μπορούμε όλοι να ζήσουμε γράφοντας βιβλία!

Πιστεύεις ότι οι Έλληνες συγγραφείς γράφουν ενδιαφέροντα βιβλία ή προτιμάς να διαβάζεις έργα συγγραφέων από άλλες χώρες;
   Οι Έλληνες συγγραφείς γράφουν ενδιαφέροντα βιβλία και λατρεύω κάποια κλασικά αλλά και συγκεκριμένα σύγχρονα. Βέβαια δεν υπάρχουν αρκετά ενδιαφέροντα βιβλία για το είδος που διαβάζω εγώ οπότε για επιστημονική φαντασία στρέφομαι σε ξένους συγγραφείς.

Σου έχει κάνει κάποιος άσχημο σχολιασμό για το θέμα της ιστορίας σου;
   Ως τώρα όχι γεγονός ευχάριστο. Και έχω παρατηρήσει ότι ούτε άλλες Λ.Ο.Α.Τ ιστορίες έχουν δεχτεί πλήθος αρνητικών σχολίων. Αυτό σημαίνει πρόοδος στην στενόμυαλη ελληνική κοινωνία.

Ποιο ήταν το καλύτερο σχόλιο που έχεις λάβει γενικά για το γράψιμο σου;
   Υπάρχουν συγκεκριμένα άτομα που κάθε φορά όχι μόνο σχολιάζουν στο κεφάλαιο αλλά και μου στέλνουν και προσωπικά μηνύματα τα οποία κάθε φορά με γεμίζουν με χαρά και όρεξη να συνεχίσω την ιστορία. Θα ήταν λοιπόν άδικο να ξεχωρίσω έναν από αυτούς.

Αν μπορούσες να επιλέξεις οποιοδήποτε μέρος του κόσμου για να ζήσεις ποιο θα διάλεγες;

   Είναι νωρίς να πω καθώς δεν έχω ακόμα την ανάγκη να επιλέξω έναν τόπο για μόνιμη εγκατάσταση. Είμαι νέα, θέλω να ταξιδέψω παντού και να γνωρίσω άλλους ανθρώπους και ξένους πολιτισμούς. Κάθε μέρος πάνω σε αυτόν τον πλανήτη έχει την δική του ομορφιά.

Αν μπορούσες να κάνεις τον κόσμο, να διαβάσει ένα κοινωνικό μήνυμα από εσένα, ποιο θα ήταν το περιεχόμενο του;
   Όπως αναφέρω και στην αφιέρωση του βιβλίου μου: άμα είσαι διαφορετικός, εάν τυχαίνει να διαφέρεις λίγο περισσότερο από τους υπόλοιπους μην το κρύψεις ούτε για ένα λεπτό. Με αυτόν τον τρόπο δεν θα γνωρίσεις ποτέ ανθρώπους σαν και εσένα, με το ίδιο πάθος στην ψυχή. Πολλοί κρυβόμαστε πίσω από το ίδιο προσωπείο που η κοινωνία μας έχει φτιάξει και φοβόμαστε ότι χωρίς αυτό θα περιθωριοποιηθούμε. Όμως το να είσαι στο περιθώριο έχει πλεονεκτήματα, εκεί γνωρίζεις αληθινούς ανθρώπους που αυτοί πάντα κάνουν την διαφορά. Για αυτό, γιόρτασε την διαφορετικότητα σου, μην την κρύβεις.

Θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για την συνέντευξη!!! Κλείνοντας, θα ήθελες να πεις  κάτι στους αναγνώστες σου;


   Εγώ ευχαριστώ, για τον χρόνο που αφιέρωσες. Και ευχαριστώ όλους όσους διαβάζουν την ιστορία και αυτούς που ψηφίζουν και σχολιάζουν καθώς χωρίς την υποστηρίξει τους δεν θα ήμουν τώρα στο σημείο που βρίσκομαι όσον αφορά την ιστορία.

Σημείωση : Λ.Ο.Α.Τ είναι το ελληνικό L.G.B.T Community και αναφέρεται στους ανθρώπους που είναι Λεσβίες, Ομοφυλόφιλοι,Αμφιφυλόφιλοι (Bisexual), Transgender.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου