Κυριακή 12 Ιουνίου 2016

Ρομαντικά Μέρος Β


Το δεύτερο μέρος του αφιερώματος στους νικητές της κατηγορίας Ρομαντικά είναι εδώ...

Σε αυτή την κατηγορία έλαβαν μέρος πάνω από 70 διαφορετικές ιστορίες και η τελική επιλογή ήταν πραγματικά πολύ δύσκολη!

Όμως τα καταφέραμε και ορίστε οι νικητές....

(σας υπενθυμίζουμε ότι στα Greek Wattys δεν υπάρχει πρώτο και δεύτερος νικητής, είστε όλοι νικητές και κάτοχοι του αστεριού, οπότε η σειρά παρουσίασης είναι τυχαία).


Προσωπικός γυμναστής - StavrosAivalis

Προσωπικός Γυμναστής
100 μέρες πριν πάει η Μαρτίνα πανεπιστήμιο αποφασίζει να χάσει 40 κιλά με την βοήθεια του ωραίου αλλά και πολύ αυστηρού προσωπικού γυμναστή, Αντώνη. 


Σύντομα εκείνος θα μπει στη ζωή της για τα καλά, αφού γίνεται ο ήρωάς της κυριολεκτικά και φέρνει τα πάνω κάτω.








Το κορίτσι στον καθρέφτη (GW15)
Εβελίνα Μάρκου Ετών: 28 Ύψος: 1.68  Κιλά: 70

Όχι κι άσχημα, σκέφτομαι καθώς κατεβαίνω από τη ζυγαριά μου. Δηλαδή, όχι άσχημα για μία γυναίκα που ολόκληρη τη ζωή της πάλευε με το βάρος της!

Η Εβελίνα δεν έβλεπε ποτέ τον εαυτό της ως τη πριγκίπισσα του παραμυθιού. Δεν ήταν το όμορφο κορίτσι κλεισμένο στο κάστρο που θα έτρεχε ο πρίγκιπας να σώσει από τον κακό δράκο. Αντιθέτως, οι πρίγκιπες της πάντα την έσπρωχναν πιο βαθιά στον βούρκο που είχε πέσει. Ένα σύγχρονο παραμύθι σαν όλα τ’ άλλα με μοναδικό σκοπό την εύρεση της αληθινής αγάπης- κυρίως προς τον ίδιο μας τον εαυτό…

 (διαβάστε το αφιέρωμα και την συνέντευξη της Νεκταρία Μαρκάκη, εδώ στο blog μας!)




Πάντα πίστευα ότι η ζωή έπαιζε παιχνίδια στην πλάτη μου. 
Το χειρότερο παιχνίδι της το βίωσα όταν κάποιοι δολοφόνησαν τον αδερφό μου και την νύφη μου. Βρέθηκα μόνη με την ανήλικη ανιψιά μου,με τον κίνδυνο να καιροφυλακτεί και με τον Ιωσήφ Μακρίδη , αδερφό της νύφης μου,να αμαυρώνει την μνήμη του νεκρού αδερφού μου.
Ο πόνος του θανάτου αβάσταχτος, μα το πείσμα μου να μάθω την αλήθεια ακόμα πιο μεγάλο. 
Και όταν άρχισαν να βγαίνουν στην επιφάνεια κρυμμένα μυστικά,ξαφνικά όλα ανατράπηκαν. 

Είμαι η Μαριάννα Πετρίδη και αυτή είναι η ιστορία μου!





"Οι ψευδαισθήσεις,βεβαίως είναι χαρές που κοστίζουν,αλλά η καταστροφή των ψευδαισθήσεων κοστίζει ακόμα πιο πολύ."
-  Φρίντριχ Βίλχελμ Νίτσε / Nietzsche











Γεννημένη πόρνη. Για κάποιους, η πανέμορφη Κάρμεν που πολλοί πληρώνουν αδρά για μια νύχτα μαζί της. Για τον Έις, άλλη μια του δρόμου, ένα μίασμα της κοινωνίας, μια γυναίκα τόσο ανήθικη που δεν αξίζει καν την λύπηση του. 

Για την ιδία, απλά η Μπίλι. Αυτό και τίποτα παραπάνω. Μια πόρνη πολυτελείας με αξέχαστα μπλε μάτια που μαγνητίζουν τον καθένα στο δρόμο της και την κάνουν αξέχαστη.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου