Πέμπτη 30 Ιουνίου 2016

Τα χρονικά της Θάλειας Πάιν : Η επέλαση


Μία μέρα που βαριόμουν και δεν είχα κάτι να διαβάσω είδα στα προτεινόμενα αυτό το εξώφυλλο και αποφάσισα να της ρίξω μια ματιά.

Πρόκειται για μία ιστορία επιστημονικής φαντασίας όπου μας περιγράφει τις περιπέτειες της Θάλειας Πάινς, μίας αντιδραστικής έφηβης που αναγκάζεται να φύγει από το σπίτι της για κάποιο λόγο που ακόμη δεν μας έχει γίνει γνωστός στο βιβλίο.

Μέχρι στιγμής, μπορείτε να διαβάσετε τα 8 πρώτα κεφάλαια της ιστορίας και έχει κατακτήσει την 21η θέση στην κατηγορία Επιστημονική φαντασία!


Η ιστορία εκτυλίσσεται στο μέλλον και συγκεκριμένα το έτος 2036. Στον κόσμο που μας περιγράφει η Νικολέτα, τα ROMS, οι μηχανές με ανεπτυγμένη τεχνητή νοημοσύνη έχουν κατακτήσει τον κόσμο. Οι άνθρωποι χωρίζονται σε Ανώτερους - μία ομάδα πολύ έξυπνων ανθρώπων που δούλευαν για την κυβέρνηση-,  σε Απόβλητους - όλοι όσοι θεωρούνταν εγκληματίες, πολύ φτωχοί ή αντίθετοι με την κυβέρνηση και εκτελούσαν καταναγκαστικά έργα και ένα μικρό μέρος του πληθυσμού είναι άνθρωποι που έχουν διατηρήσει τις δουλειές και την καθημερινότητα τους σχεδόν ίδια.

Ο πατέρας της Θάλειας Πάινς ανήκει στους Ανώτερους και δουλεύει για την κυβέρνηση, όπως θα δουλέψει μελλοντικά και ο αδερφός της αφού έχει αναδειχθεί κι εκείνος ως ανώτερος. Οι Ανώτεροι επιστρέφουν στις οικογένειες τους μόνο στις γιορτές κι έτσι με την 10η Επέτειο για την Επέλαση των Μηχανών να πλησιάζει ο πατέρας της επιστρέφει για να γιορτάσει με την οικογένεια του.

"Ο κ. Πάινς πάντα έλεγε ότι αυτό το σύστημα ήταν ιδιοφυές, γιατί διχάζει την κοινωνία, διώχνοντας κάθε ιδέα επανάστασης από το μυαλό των κατεκτημένων". 
- απόσπασμα από την ιστορία

Αυτό όμως που η Θάλεια δεν ξέρει, είναι ότι ο πατέρας έχει έρθει με ακόμη έναν σκοπό, να την προειδοποιήσει. Κάποιος (ή κάτι) την παρακολουθεί και εκείνη και η οικογένεια της διατρέχουν κίνδυνο! Έτσι, παίρνει την απόφαση και μαζί με τον κολλητό της φίλο Κόλιν ξεκινάνε την περιπέτεια διαφυγής τους στο δάσος.

Στο δάσος τους περιμένει μία έκπληξη! Ο αδερφός της Θάλειας, τους έχει ακολουθήσει και δεν θέλει με τίποτα να τους αφήσει και να γυρίσει πίσω, έτσι αναγκάζονται να τον πάρουν κι αυτόν στην περιπλάνηση τους όπως επίσης και έναν απρόσκλητο επισκέπτη!

Δεν θα σας κάνω άλλα σπόιλερ για την ιστορία...
θα σας πω μόνο ότι ανήκει στο είδος της επιστημονικής φαντασίας και με μόλις 8 κεφάλαια προς το παρόν έχει καταφέρει να φτάσει στην 7η θέση στα rankings της κατηγορίας του. Μου άρεσε ιδιαίτερα ο τρόπος γραφής και οι εξεζητημένες λέξεις που χρησιμοποιεί η Νικολέτα στο κείμενο της, γιατί προσδίδει μία διαφορετικότητα και μία απόσταση των χαρακτήρων της ιστορίας της από τον σημερινό μας κόσμο κάτι απαραίτητο μιας και μιλάμε για έναν κόσμο 30 χρόνια μακριά...


Μίνι συνέντευξη με την Νικολέτα Τσακιρούδη

Πες μας λίγα λόγια για την ιστορία σου. Από που σου ήρθε η ιδέα;
     Η αρχική ιδέα, μου ήρθε όταν παρακολούθησα τους Αγώνες Πείνας,  κάπου στο Δημοτικό. Φυσικά, το αρχικό αντίγραφο είχε πολλές ομοιότητες με τις ταινίες των Αγώνων , με μόνη διαφορά την ύπαρξη ρομπότ και λοιπά. Νωρίτερα φέτος, καθώς άδειαζα τα συρτάρια μου, ανακάλυψα το πρώιμο αντίγραφο της ιστορίας. Σαν ιδέα μου άρεσε, και έτσι με πολλές μετατροπές, ξεκίνησε η τριλογία, η οποία δεν έχει καμία σχέση με το πρωτότυπο.

Πες μας λίγα λόγια για εσένα. Πώς ανακάλυψες το Wattpad και πόσο καιρό είσαι μέλος; 
     Είμαι 15 χρονών, λατρεύω την μουσική και τα βιβλία, και συνήθως μοιράζω τον χρόνο μου ανάμεσα σε αυτά τα δύο, και θεότρελες εξόδους με την παρέα μου. Το Wattpad το ανακάλυψα μέσω μίας φίλης μου, της Κατερίνας, την πιο φανατική βιβλιοφάγο που ξέρω , και είμαι μέλος από πέρυσι το καλοκαίρι. Λατρεύω την γενική ιδέα του wattpad, γιατί είναι ένας ιστότοπος όπου άνθρωποι με τα ίδια ενδιαφέροντα μπορούν να επικοινωνήσουν με ασφάλεια, και να μοιραστούν ιδεές και ιστορίες.

Ποια ή ποιες είναι οι αγαπημένες σου ιστορίες μέχρι στιγμής στο Wattpad; 
     Οι αγαπημένες μου ιστορίες ως τώρα είναι Το little bird της marissa-lynn, το οποίο το ανακάλυψα μέσω του μπλόγκ σας, το melia’s story από την maryloysoyer, το πάρτυ μασκέ και το οι νεράιδες των στοιχείων από την chocobiscuit,το μεγάλο αριαδνοβιβλίο από την darkside coockies, η αναζήτηση #1, #2 και ο κήπος με τις τριανταφυλλιές από την AnnoylaNmt, Το Monster world από την aggela-papa, το πολυβραβευμένο όταν όλα αλλάζουν, και το everything tastes weird. Επίσης, το harry potter and the guardian, γιατί είμαι φανατική Potterhead, και το stardust.

Ούαου! Σε ευχαριστώ για την προτίμηση! Και για το ότι διαβάζεις τις προτάσεις στο blog μου!!! Την ιστορία σου την έχεις ήδη ολοκληρωμένη στο μυαλό σου ή γράφεις κάθε κεφάλαιο λίγο πριν το δημοσιεύσεις; Γνωρίζεις ήδη το τέλος;
     H ιστορία είναι ήδη ολοκληρωμένη στο μυαλό μου. Πολλές  εκπλήξεις περιμένουν τους αναγνώστες και πολλές ανατροπές, και ανυπομονώ να τελειώσει το πρώτο βιβλίο , για να αρχίσει να ξετυλίγεται η πλοκή καλύτερα. Με πολλές λεπτομέρειες με βοήθησαν και οι φίλες μου, ειδικά στο γράψιμο κάποιων δύσκολων σκηνών δράσης. Πρόσφατα μου πρότεινε μια φίλη μου να γράψω και ένα prequel στα βιβλία λέγοντας την ιστορία του κακού μας από μια αντικειμενική πλευρά, αλλά πρέπει να σταματήσω γιατί θα αποκαλύψω πολλά…

"Εσύ έχεις κάτι Θάλεια, κάτι που δεν το έχει κανένας στον κόσμο.." - απόσπασπα από την ιστορία

Σε ποια χώρα εξελίσσονται τα χρονικά της Θάλειας Πάινς;
     Σύντομα θα ανέβει χάρτης και θα ανακαλύψετε περισσότερα πράγματα, γιατί στον κόσμο της Θάλειας, αφού οι ROMs έχουν κατακτήσει των κόσμο, τα έθνη και τα κράτη καταργήθηκαν και ο κόσμος ολόκληρος χωρίζεται σε 4 περιοχές, οι οποίες χωρίζονται από τον μεσημβρινό του Γκρίνουιτς, και τον ισημερινό..  Κρίνοντας από τον καιρό, η Θάλεια μένει κάπου στην Μεσόγειο ή στην Αμερική, ίσως στο Λος Αντζελες, ίσως στην Νέα Υόρκη, ίσως και στην ίδια την Ελλάδα, αλλά μιλάνε όλοι τους Αγγλικά, υπό την κυριαρχία των ROMs.Να σημειωθεί ότι οι ROMs δεν είναι ούτε τεχνητή νοημοσύνη μόνο, δεν είναι ακριβώς ρομπότ, αλλά δεν είναι και άνθρωποι… είναι κάτι άλλο… Αλλά ήδη αποκάλυψα πολλά.

Χμ, τώρα μου αύξησες την αγωνία να μάθω την συνέχεια! Στην ιστορία σου περιγράφεις ένα πολύ ιδιαίτερο μέλλον για την ανθρωπότητα. Πιστεύεις ότι πρέπει να βρεθεί κάποιος διαφορετικός ηγέτης από αυτούς που έχουμε δει ως τώρα, για να καταφέρει ο κόσμος μας να σωθεί;
     Ναι. Βασικά, πιστεύω ότι δεν χρειαζεται να αλλάξουν μόνο οι ηγέτες, αλλά και η νοοτροπία των περισσότερων ανθρώπων. Και μπορώ να πω με σιγουριά ότι εφόσον η νοοτροπία, ειδικά των συνομίληκων μου είναι κάπως διεστραμμένη, πιστεύω ότι θα πρέπει να περάσουν πολλά ακόμα χρόνια μέχρι να βρεθεί ο ιδανικός ηγέτης αλλά και να ωφελήσει πραγματικά, αν δεν αλλάξει η φιλοσοφία των ανθρώπων. Για να αποτραπεί καταστροφή τέτοιου βαθμού,  θα πρέπει να αλλάξουν πολλά.

Προετοιμάζεις ταυτόχρονα και κάποια άλλη ιστορία ή προς το παρόν αφιερώνεσαι στα Χρονικά; 
     Όπως προανέφερα, στο μυαλό μου έχω μια άλλη ιστορία, σχετικά με τα χρονικά, η οποία θα αφηγείται τα γεγονότα που οδήγησαν κάποιους να κάνουν αυτά που κάνουν στην τριλογία… Θα την αφηγείται όμως ένας εντελώς άσχετος χαρακτήρας, κάποιος που δεν γίνεται σπουδαίος, ούτε θα γίνει ποτέ, απλά είχε την ατυχία να βρεθεί στην επικαιρότητα κάποιων φρικτών γεγονότων…

Μοιάζεις καθόλου με την Θάλεια; 
     Εμφανισιακά, όχι. Η Θάλεια έχει πολλά χαρακτηριστικά που θα μπορούσα να είχα από την πλευρά του μπαμπά μου, όπως γαλανά μάτια και μαύρα μαλλιά, αλλά… γονίδια. Έχουμε όμως την ίδια ενοχλητική φράντζα, αν και τα δικά της μαλλιά είναι ίσια και γενικώς λίγο ασυμμάζευτα, ενώ τα δικά μου είναι μπούκλες και δεν συμμαζεύονται με τίποτα… Πάντως μοιάζουμε αρκετά στον χαρακτήρα.

Περιέγραψε μας λίγο τον Ντέιβιντ. Θα παίξει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη της ιστορίας; 
     Ο Ντέιβιντ είναι ο τρομαχτικός τύπος που αρχικά τους ειρωνεύτηκε στο πάρκο, και αργότερα μαθαίνουμε ότι τους ακολουθεί, πράγμα που κινεί υποψίες. Θα παίξει πολύ σημαντικό ρόλο στην ιστορία αργότερα, αλλά δεν μπορώ να πω άλλα…  απλά ο Ντείβιντ είναι κάτι σαν την πιο … φυσιολογική πλευρά του Tate από την πρώτη σεζόν του American Horror Story. Μοιάζουν και εμφανισιακά, αλλά ο Ντέιβιντ είναι λίγο πιο… ωραίος, και πολύ γενναίος και ανιδιοτελής, αλλά ενοχλητικός και λίγο ψευταράκος… Αποκάλυψα  ήδη πολλά..

...παρουσιάζοντας λυρικά άσματα όπως το «Να'ταν το 36» ή το «Είμαστε όλοι ένα, ρομπότ και άνθρωποι ενωμένα». 
- απόσπασμα από την ιστορία

Ντέιβιντ ή Κόλιν; Προετοιμάζεται κάποιο ειδύλλιο στο μέλλον; Εσύ ποιον θα διάλεγες;
     Εννοείται πως προετοιμάζεται κάποιο ειδύλλιο στο μέλλον, και μάλιστα με πολλές ανατροπές. Προσωπικά θα διάλεγα τον Ντέιβιντ, γιατί γενικά έχω μια περίεργη κλίση στο μυστήριο και γενικά σε τέτοιους χαρακτήρες είτε βιβλίων είτε σειράς, αλλά πολλές φίλες μου προτιμούν τον Κόλιν. Φυσικά ούτε οι προτιμήσεις μου, ούτε των αναγνωστών θα ληφθούν υπ’όψη. Ένα θα σας πω:στο τρίτο βιβλίο, ετοιμαστείτε για αλλαγή πλοκής από εκεί που δε το περιμένετε…

Σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου! Θα ήθελες να πεις κάτι στους αναγνώστες σου;

     Ευχαριστώ πολύ για όλη την υποστήριξη που δείχνετε καθημερινά διαβάζοντας την ιστορία. Είμαι ανοιχτή στην κριτική,με βοηθάει στο να βελτιώνομαι… Α και κάτι ακόμα. Να ονειρεύεστε, ακόμα και αν ο κόσμος γύρω σας καταρρέει. Να ξυπνάτε και να κυνηγάτε τα όνειρα σας, και να ζήσετε την ζωή σας στο έπακρο. 

Ευχαριστώ πολύ την Νικολέτα για την συνέντευξη που μου παραχώρησε λύνοντας πολλές απορίες γύρω από την ιστορία της και κάνοντας εμένα και είμαι σίγουρη κι εσάς να θέλουμε να δημοσιεύσει ολόκληρη την ιστορία της τώρα!!!

Διαβάστε την εδώ!
Τα χρονικά της Θάλειας Πάινς : Η Επέλαση - NikoletaTsakiroudi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου