Κυριακή 12 Ιουνίου 2016

Fanfiction GW15


Σε αυτό το είδος ιστοριών κατατάχθηκαν όλες οι ιστορίες όπου είτε συμβαίνουν στο σύμπαν κάποιου ήδη υπάρχον βιβλίου ή ταινίας ή σειράς, είτε πρωταγωνιστούν αληθινά πρόσωπα.

Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για το ποιες ιστορίες ανήκουν σε αυτή την κατηγορία (και γιατί) εδώ!

Ο αριθμός των ιστοριών που συμμετείχαν είναι : Ας δούμε ποιες κατάφεραν να πάρουν το αστεράκι του νικητή!





Looking for paper stars - EverlarkBtw (a John Green fanfiction)

''Ξέρεις ποιο είναι το πρόβλημα με εμάς; Όλοι κάτι αναζητάμε. Εσύ αναζητάς αστέρια. Η Μάργκο αναζητάει, κάτι που δεν είναι χάρτινο. Ο Μάιλς και ο Τσιπ αναζητάνε εμένα προσπαθώντας να με καταλάβουν. Εγώ αναζητάω επίσης εμένα προσπαθώντας να με καταλάβω. Και ξέρεις τι βρίσκουμε όλοι στο τέλος; Χάρτινα αστέρια. Αναζητάμε Χάρτινα Αστέρια.''
Τίναξα τις χιονονιφάδες από το μπουφάν μου. Εκείνη,  άναψε ακόμη ένα τσιγάρο.
''Το νεκρό μου αγόρι έβαζε ένα τσιγάρο χωρίς να το ανάψει  στο στόμα του και μου έλεγε ότι είναι μια μεταφορά. Ότι βάζει το φονικό πράγμα στο στόμα του αλλά δεν του δίνει την δύναμη να τον σκοτώσει.'' Είδα τα φώτα του αμαξιού των γωνιών μου.
 Άρχισε να γελάει.

''Καλό. Πολύ Καλό. Εγώ καπνίζω για να πεθάνω. Αυτός ''κάπνιζε'' για να ξεχάσει πως θα πεθάνει.''



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου