Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2016

Αριαδνοβιβλίο - Η Αρχή


Σε αυτή την ενότητα θα φιλοξενούνται κείμενα της Αριάδνης είτε από το Αριαδνοβιβλίο της (που υπάρχει ήδη στο Wattpad) είτε καινούργια πράγματα ανάλογα με την διάθεση και τις ορέξεις της...

Ας δούμε τι έχει να μας πει η Αριάδνη για εκείνη αλλά και σχετικά το τι θα βρείτε εδώ...


Γεια σε όλους, με λένε Αριάδνη!

   Εντάξει, αυτό ακούγεται πολύ επίσημο, ας προσπαθήσουμε πάλι:
  
Sup' bitches? Με λένε Αριάδνη!

   Μπα, αυτό ακούγεται απειλητικά επιθετικό. 



Ας κάνω την αρχή σαν να είμαι στους Ανώνυμους Αλκοολικούς:
Με λένε Αριάδνη Παρθένη και είμαι εθισμένη στα fandoms. Κάποτε ήμουν ένα ήσυχο, αθώο κοριτσάκι που του άρεσε ο Χάρι Πότερ και τώρα ζω μέσα στην αμαρτία στις σκοτεινές αλέες του διαδικτύου εκεί όπου συχνάζουν τα anime και τα fanfiction.
Ναι αυτό μου αρέσει, αντιπροσωπεύει το πρόβλημα μου.

Μπορεί να με ξέρετε σαν darkside_cookies και αν δεν με ξέρετε, ε, καιρός να με μάθετε! Νομίζω είμαι το κομμάτι που λείπει από τη ζωή σας (αυτό ακούστηκε πολύ υπεροπτικό).

Είμαι σίγουρη πως θα αναρωτιέστε: "Τι στο καλό γίνεται εδώ πέρα." 

Λοιπόν, η γρήγορη εξήγηση είναι πως στο wattpad έχω αυτό το "εξαιρετικό" βιβλίο (μιλάμε για ένα αριστούργημα σύγχρονης λογοτεχνίας άξιο του Νόμπελ ή κάτι τέτοιο) το οποίο ονομάζω Αριαδνοβιβιλίο (όσο πάει ακούγομαι όλο και πιο υπερόπτης) στο οποίο ουσιαστικά γράφω για τη ζωή μου, παραπονιέμαι για τα προβλήματα μου, προσπαθώ να είμαι αστεία (τις περισσότερες φορές αποτυγχάνω παταγωδώς), μιλάω για τις σειρές και τις ταινίες που μου αρέσουν, κλαίω για φανταστικούς χαρακτήρες, παραπονιέμαι κι άλλο.

Γενικά αν ψάχνετε για βαθύτερα νοήματα δεν μπορώ να σας εξυπηρετήσω, αν έχετε πολύ ελεύθερο χρόνο - και δεν ξέρετε τι να κάνετε στη ζωή σας, όπως και εγώ - τότε μάλλον θα σας ενδιαφέρει. Η Αμαρυλλίς μου πρότεινε λοιπόν, να φτιάξω κάτι παρόμοιο με το Αριαδνοβιβλίο και για το blog της και εγώ δέχτηκα (προφανώς) οπότε 

Καλώς ήρθατε στην στήλη μου!

 Είθε όλα να πάνε καλά και οι ντομάτες να παραμείνουν στο ψυγείο όπου και ανήκουν.
 May the odds be ever in your favor,

 Αριάδνη!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου